මැරතන් බ්‍රේක්ලස් පාටයි

මම දැන් විනාඩි 5 කට විතර කළීන් ලියපු පෝස්ට් එකට පස්සෙ දැන් පෝස්ට් 30 විතර ඇවිල්ලා.පේන පාටට නම් ‍මේ මැරතන් එක රෑ 12 ට තියා හෙට රෑ 12 ට වත්වත්ව ගන්න වෙන එකක් නෑ.හැබැයි මට ඒක නවත්ව ගන්න පොඩි විසඳුමක් තියෙනවා.කාලිංග අයියට කියමු රෑ 12 ට කන පැලෙන්න බෝම්බයක track එකක් ප්ලේ කරන්න (නරක නෑ නේ ද?)

    • maleemsg
    • December 27th, 2008

    ඉතිං හොදයි නේ… නැද්ද හා? මම විතරයිද කොහෙද ලියන්නේ නැත්තේ කමක් නෑ… කට්ටියටම මගෙන් ගෝ එක…!

  1. ඇත්ත ඇත්ත ඌ මගේ ගෝ එක,මං උගේ ගෝ එක

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

