බිල් ගේට්ස් ට ප්‍රශ්න දහයක්

මේ ලඟදී අපේ තාත්තාගේ ඊ මේල් එක ට මරු ඊ මේල් එකක් ඇවිල්ලා තිබුණා. මේකේ අහලා තියෙන්නේ බිල් ගෙට්ස්ගේ සමාගම විකුණනවා නම් ඔහුට ඊට හේතු වන කරුණු 10 කුයි.

පුද්ගලයා : මම අපේ ගෙදර ට අලුත් කොම්පියුටරවක් ගෙනාවා ඒකේ තියෙන ප්‍රශ්න ටිකක් ඔබට දන්වන්න හිතුණා.

  1. මේකේ “start” බොත්තමක් තියෙනවා ඒත් “stop” බොත්තමක් නැත.
  2. මේකේ රී-සයිකලයක් තියෙනවා ඒත් රී-ස්කූටරයක් නැත.
  3. මෙහි “find” බොත්තමක් තිබුණ ද මගේ බිරිඳ නැති කළ දොරේ යතුර හමු නොවින.
  4. මගේ දරුවා “Microsoft Word” ඉගෙන ගත්ත ද ඔහු ට “Microsoft Sentences” උගන්වනුයේ කෙසේ ද ?
  5. මෙහි “My Pictures” කියා ෆොල්ඩරයක් තිබුණ ද මගේ එකදු රූපයක්වත් මම එහි දමා නැත.
  6. Microsoft Office තිබුන ද මම පරිගනකය භාවිතා කරනුයේ නිවසේ ය.
  7. මෙහි “My Recent Documents” යනුවෙන් ෆෝල්ඩරයක් තිබුණ ද මෙහි “My Past Documents” යනුවෙන් ෆෝල්ඩරයක් නැත.
  8. මෙහි “My Computer” තිබුන ද මෙය මා පමණක් නොව මගේ දරුවන් ද භාවිතා කරයි.
  9. ඔබ මෙහි “My Computer” යනුවෙන් කියූව ද මම මවුසය, ස්පීකරය, කී බෝඩය ආදී සියල්ල මිලදී ගතිමි.
  10. ඔයාගේ නම “Gates” වුන ද ඔබ “WINDOWS” විකුණනුයේ ඇයි ?

_____________________________________________________________________________

  1. හික් හික් ඒක නම් නියමයි! 😀

  2. එකම එක හේතුව තමයි, වින්ඩෝස් භාවිතා කරන අපිට වගේම ඒක විකුණන බිල් ගේට්ස් උන්නැහේටත් මොළයක් නැති එක…. 8)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

