ආයුබෝවන්

” මේ මගේ ජීවිතේ පළවෙනි බ්ලොග් එක. තවම මේ බ්ලොග් එකට ලියන දේවල් ගැන මමවත් දන් නෑ. ඒ වුනාට වැඩියත් එක්ක හිතලනම් තියෙනවා. මම බ්ලොග් කියන ජාතිය දැනගෙනත් තාම වැඩි කාලයක් නෑ.අනික මට තාම අවුරුදු 13 යි. ඒ කියන්නේ 8 වසරේ.වැඩි විස්තර මං ගැන පිටුවේ ඇති.කොහොම වුනත් එදිනෙදා ජීවිතේ ඇතිවන දේවල් සාකච්චා කරන්න මේ තරම් හොඳ තවත් ක්‍රමයක් නෑ. මගේ පළවෙනි බ්ලොග් කියෙව්වාට බොහොම ස්තූතියි. ”

____________________________________________________________________________

    • අරවින්ද
    • July 9th, 2008

    තව ලියන්න

    • සිතුවිලි
    • July 11th, 2008

    අළුත් අළුත් දේ සටහන් තබන්න දිරි ලැබේවා. සුභ පැතුම්. 🙂

  1. All the very best…. !! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

